Sebile Nur ŞİBİK

“Hepsinin sözleri, asıllarını ve fiillerini göstermekte.”
Sayfa 28·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Çoğu insan iyidir, Scout. Onları nihayet görmeyi başardığında öyle olduklarını anlarsın.”
Sayfa 358·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Bir keresinde kendinizi bir insanın yerine koymadan, onun yerinde olmanın nasıl bir şey olduğunu anlamaya çalışmadan, asla onu tanımayacağınızı söylemişti.
Sayfa 356·Kitabı okudu
Alıntı
“Çünkü daha başlamadan yüz yıl önce bu davayı kaybetmiş olmamız, bu uğurda çaba sarf etmeyeceğimiz anlamına gelmez.”
Sayfa 103·Kitabı okudu
Edebiyat
Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin,insanoğlu doğdukça ve öldükçe,insanoğlu yaşadıkça,hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Alıntı