Şehriban Yıldırım

Şehriban Yıldırım
@Seboli
Değişim hayatın kanunudur. Yalnızca geçmişe ve bugüne bakanlar, hiç şüphe yok ki geleceği ıskalayacaklardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan hem yapan , hem bozan , hem seven hem kıran bir varlıktır."
Sayfa 21·Kitabı okudu
"İnsan olmak kolay değildir, hele ki 'insanca' yaşanabilecek  bir toplum düzeni  yoksa !"
"Aklımı toplayıp her şeyi berrak görebilsem keşke."
"Sabahları uyandığıma sevinemiyorum ; gecenin sıkıntısı öğleye kadar sürdüğü için, sabahın verdiği diriliği yaşayamıyorum. Öğleden sonra da akşamın hüznü çöküyor. "