Seda Nur Yaşatan

Seda Nur Yaşatan
@Seda_ystn
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek..
Seyir eden misin, Seyreden mi bu alemde?
Reklam
Başlangıçta hepimiz özgürüzdür. Kalbimizin birini seçmesi çok doğaldır. Ancak içimizden çok azımız cesaretlendirilmeden aşık olacak kadar yürekliyiz.
Gecekondumda oturur, anlaşılmayı beklerim. Fakat albayım, adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? Sorarım size: Nasıl? Kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı? Ben ölmek istiyorum sayın albayım, ölmek. Bir yandan da göz ucuyla ölümümün nasıl karşılanacağını seyretmek istiyorum. Tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan; bir yandan da kılına zarar gelsin istemiyor. Küçük oyunlar istemiyorum albayım.

Seda Nur Yaşatan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
24 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma

Seda Nur Yaşatan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2021 1. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Reklam