Sedo

Sedo
@Sedattd53
Mutluluğun bir tek yolu vardır. Gücümüzü aşan şeyler konusunda üzülüp endişelenmekten vazgeçmek! Epictetus
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Güvensizliği tek başına inşa etmez insan, tanıdığı herkes biraz yardım eder...
"İşte insan ırkının laneti. Dost aramak…"
Ölen sen değilsin dedi biri.Ukala bir sesti :))
Bir mum yaktım. Jak Danyel adlı şişeyi kaptım oturdum. İki tek attım sek , temiz. “Müzeyyen “dedim fısıldayarak, “Müzeyyen ben ölüyorum .”
Evde bir ölü var, farkında değil misiniz? “O BENİM! "