Sevgilim, günün belli saatlerinde seni unutmayi deniyorum.
Sen bunu aldığında
- ki mektup denemez buna -
Umarım bağışlarsin kederimi , haylazlığımı,
Umutsuzluğumu, dalgınlığımı; yani
Benden geçtiğinde anlamı sarsılan ne varsa ...
Umarım her şey olacağına varıyor der,
Ve kabullenirsin
Kum nasıl çizmişse incecik camı.
"bir insanı öldürmek için ormanda beklemekten daha güvenilir, daha sağlam yollar var!Ben her zaman kılıç ve tabancadan çok kalem,mürekkep ve kağıttan korkmuşumdur.