Selmin

Selmin
@Selminse
İnsan Neyle Yaşar?
İnsanda sevgi var. İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemiştir. İnsan tanrıyla yaşar
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sevgi
İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım. Bütün insanlar kendilerini düşünüp kolladıkları için değil, içlerindeki sevgiyle yaşıyor. Yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan tanrının, tanrı da onun içindedir. Çünkü tanrı, sevgidir...
Kitap Alıntısı
Cadı gibi sihirkâr ve nergis gibi güzel gözlerinin şarabından mestim. Senin yanına geldiğim zaman niçin beni kovuyorsun? Ben öyle dudağını ıslatmakla doyacaklardan değilim. Beni kendi ırmağına at, ruhumu ancak o kandırabilir.
Şiir
Kitabe-i Seng-i Mezar
Hiçbir şeyden çekmedi dünyada Nasırdan çektiği kadar; Hatta çirkin yaratıldığından bile O kadar müteessir değildi; Kundurası vurmadığı zamanlarda Anmazdı ama Allah'ın adını, Günahkâr da sayılmazdı. Yazık oldu Süleyman Efendi’ye.