Sedef hanım herkesin anlayacağı şekilde varlığımızın ilahi enerjisini kaleme almış. Enerjimizin düşüş sebebi ve bir çok manevî rahatsızlığın şifası hakkında bilgilendiriyor. Bence güzel bir başucu kitabı belki bile bile yaptığımız yanlışların nelere sebebiyet verdiğini okuyunca daha çok fark ediyorsunuz.