Hayati hocanın okuduğum ilk kitabı. Kendisinin sohbetlerini ve şiirlerini dinlemekten keyif alan herkes kitabı çok rahat bir şekilde okuyabilir. Hayati hocanın bu kitabını çok değerli buluyorum çünkü sayfalarca arayıp bulamayacağımız eserleri okuyup özümseyip bize aktarıyor. Öyle güzel nasihatlar var ki... Tam kararında bir kitap kendisi de söylüyor çok nasihat dinlemek insana ağırlık veriyor biraz dünyadan biraz ahiretten, orta yolu bulmakla ilgili öğütleri çok kıymetli. Herkese tavsiye ederim.