📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okumuş olmak güzeldi ama okumasaydım da bir şey kaybetmezdim hissi oluştu kitabın kapağında yazan sakinleşmek, büyümek ve yakınlaşmak kelimeleri bir yerden sonra sıkıyor romantik komedi filmlerinden, Stand up gösterilerinden örnekler eğreti kalıyor vermiş olduğu hikaye örnekleri bir o kadar çiğ hayatın ortasından gerçekçi olduğunu kanıtlamak için eşiyle birlikte olduğunu söylüyor ama bence hiçte öyle değil
Ufuk açıcı bir kitaptı, sınırlarımızı öyle sağlam inşa ediyoruz ki kendimize deneme hakkı bile tanımıyoruz oysa defalarca denesek bile vazgeçmeden yılmadan kararlı ve istikrarlı olursak yapamayacağımız hiç bir şey yok... Uçamazsın, uçsanda bundan fazla olmaz diyenlere kulak asma UÇ ve ne kadar hız yapabildiğini kendin gör hatta öyle uç ki yeni uçuş teknikleri keşfet... Sonra dinlenmek için konduğunda yüzünde kendin olmanın verdiği gülümsemeyi hisset... O zaman kimse önünde duramaz. Herkese sağır olur kulakların, başardığın da efsane olmakta umrunda olmasın başarısız olduğunda rezil olmakta bu senin hayatın sadece senin... Gün sonunda kafanı yastığa koyduğunda kendin ve özgür olmanın hafifliği ile rahatça dalacaksın uykuya.
Sonunu okurken gözyaşlarıma hakim olamadım bir gece vakti okuyordum gerçekten kalbime dokundu bu kitap, nefsin dilinden yazılmış olması çok etkileyiciydi