Semanur

Semanur
@Semanurrrx

Semanur

, şu anda okuyor
10/10
·%33 (100/302 syf.)
Michael Ende
8.4/10 · 82,3bin okunma
Reklam
"Yatağımın karşısında bir pencere var. Odanın duvarları bomboş. Nasıl yaşadım on yıl bu evde? Bir gün duvara bir resim asmak gelmedi mi içimden? Ben ne yaptım? Kimse de uyarmadı beni. İşte sonunda anlamsız biri oldum. İşte sonum geldi. Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım." - Oğuz ATAY
Edebiyat
Varlığımdan ne anlıyorum ? Bir gün gelecek ve sanki hiç yaşamamış gibi ölüp gideceğim.
Sayfa 66 - Kabalcı·Kitabı okuyor
Edebiyat
Sevgimizi kalbimizden parça parça, sezdirmeden aldılar.
Sayfa 146 - Elma Yayınevi·Kitabı okudu
İlişkiler