Unutarak mı?
Elbette...Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında.
Ya hatırlamak!..
Evet o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutarak, kâh hatırlayarak.
Bu gezegenle ilgili bütün ayrıntıları size anlatıyorsam , üstelik numarasını da veriyorsam bunun nedeni yine büyükler. Büyükler sayılara bayılırlar.
Tutalım, onlara yeni edindiğiniz bir arkadaştan söz açtınız. Asıl sorulacak şeyleri sormazlar. Sesi nasılmış, hangi oyunları severmiş, kelebek biriktir miymiş, sormazlar bile.
Kaç yaşında, derler. Kaç kardeşi var, kaç kilo, babası kaç para kazanıyor?
Bu türlü bilgilerle onu tanıdıklarını sanırlar.