Acı büyük olduğunda öyle bir yakıyor ki, öylesine her yanını kaplıyor ki sadece o oluyorsun. Ondan başka bir şey kalmıyor sende. O zaman da dışarıya ondan başka bir şey veremiyorsun. Yani sana yapılan neyse, o oluyorsun. Tümüyle onun içinde kayıp. Senden çıkabilecek de sadece o oluyor.