Şerife Şimşek

Şerife Şimşek
@Serifecee
İnstagram adresim Ss.simsekk
Öğretmen
Yükseklisans
Niğde
29 okur puanı
Mart 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Şerife Şimşek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2025 17. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Şerife Şimşek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·198 syf.·
2025 11. kitabı
Ercan Kesal
8.4/10 · 6bin okunma
Puan vermedi·200 syf.··
2025 2. kitabı
⸻ Herkesin iç dünyasına dair derin bir bakış. Kendi penceremizden bakarken, karşı tarafı dinlemediğimizde ne büyük yanılgılara düştüğümüzü gösteriyor. Kitabı bitirip kenara koyduğumda, uzun saatler boyunca o boşlukta kaldım; düşündüm, sorguladım. Kimine göre basit gelebilir ama benim için tam bir başucu kitabı oldu. Hayat sadece bizden ve bizim düşüncelerimizden ibaret değil; başkalarının ne düşündüğünü asla tam bilemeyiz. Çok güzeldi… Çok güzeldi… Çok güzeldi…
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202524,4bin okunma
Puan vermedi·304 syf.··
2025 5. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 21 Nisan 2025 19:44
⸻ Momo… Asla sadece bir çocuk kitabı değil, tam bir felsefe dersi gibi. Küçük Momo bizi ne hale getirmişler … Bizim çocukluğumuzu nasıl sistemli, planlı bir şekilde elimizden aldılar, satırlarda bunu okurken gözlerim doldu. Şu anki toplumu, şu anki çocukları gördüm; çok üzüldüm. Çünkü o çocukluğun, o sakinliğin, o hayal gücünün; dışarıda oynamanın, anı defteri yazmanın, günlük tutmanın; saklambaç oynamanın, seksek oynamanın, ip atlamanın; kendi yaşım ve yaş grubumla hava kararana kadar parklarda, sokaklarda oynamanın tadını, ne yazık ki kendi çocuğum yaşayamadığı için yaşayamayacağı için çok üzgünüm, üzülüyorum. Belki de bu yüzden 30 yaş üstü olmak, bu jenerasyonlardan önce doğmuş olmak bana şimdi büyük bir şans gibi geliyor. Yaşlı olduğuma ilk defa sevindim Çünkü o çocukluğun, o masumiyetin kıymetini biliyorum.
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,4bin okunma