Sevcan

Sevcan
@Sevcannnny
"Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikayesidir ve hikayeyi hep kalanlar bitirir."
Reklam
"Beni alıp tekrar karnına soksan bile koruyamazsın artık anne...'
Kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeye çalışıyodum...'
Gittin... bir yemin kaldı aramızda Yarısı senin Yarısı benim...
"Bilmezler nasıl aradık birbirimizi.iki kayıp hasret,iki parça can.."
Reklam