Hayat.. Önce günaydın, sonra biraz haz, biraz acı, biraz aşk, biraz hayal kırıklığı, biraz sıcaklık, biraz yalnızlık, biraz boyun eğme, biraz başkaldırı ve ardından iyi geceler.
"Yazgının getirdiği trajedi varoluşumuzun temel şartıdır. Trajediyi tanımazsak kendimize karşı duyarlılığımızı kaybederiz ya da böyle bir duyarlılığa hiçbir zaman ulaşamayız, " diyor Eigen. Oysa etrafımız, trajediyle yüzleşmemek için kaçınanların trajedisiz trajedileriyle dolu, 'mışçasına' hayatlar ve ölüm kokularıyla.
"Kadınların ezelden beri bildiği kainat dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olarak değişmeye başlamış olacaktır."
Mohawk kabilesinde bir deyiş