Uzun zamandır kitap okumayı erteliyordum. Zaman zaman kendimi psikolojik olarak yorgun ve eksik hissediyorum, inişlerim hâlâ sürüyor. Ama biliyorum ki hayat bir şekilde kendini tamamlar. Ben de bu döngü bitene kadar, kitap okuyarak zihinsel yolculuğuma devam edeceğim. Çünkü en iyi dost, sevdiğimiz şeylerle kurduğumuz uzun diyaloglardır—ve ben bunun kitaplar olduğunu artık anlıyorum.