Bizim "sevgi" veya "mutluluk" sandığımız şeyler genelde egonun dışsal bir koşulla tatmin olmasıdır ve zihin dünyasına aittir. Zihne ait her duygunun bir zıddı vardır; bugün size haz veren şey yarın hüsran verebilir. [...] gerçek sevinç, şefkat ve huzur bir koşula bağlı değildir. Onlar, özümüzle temas kurduğumuzda, "Var'lık" alanına girdiğimizde içten dışa doğru kendiliğinden taşan hallerdir. Dışsal bir nedene ihtiyaç duymadıkları için de zıddı olmayan, sarsılmaz ve kalıcı durumlardır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ÇİÇEK yanıt verdi : seni aptal! Görünmek için mi açtığımı sanıyorsun ? Kendi zevkim için açılıyorum, başkaları için değil çünkü hoşuma gidiyor. Aldığım zevk var olmaktan ve açmaktan ibaret.
1-) Beni severlerse bana kötülük yapmazlar.
2-) Onlara itaat edersem kötülük görmem.
3-) Güçlü olursam kimse bana zarar veremez.
4-) Her şeyden uzaklaşırsam hiçkimse bana zarar veremez.
Karen Horney