Sevinç

Sevinç
@Sevincs
İstanbul
12 Aralık
169 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Benim gibi okusaydınız,kirli sokakları, yosunlu duvarları, çarpık taşlı binaları severdiniz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kimse aydınlıkta konuşmaya cesaret edemiyor."
İnsanın içinde ifade edilmez bir eksiklik duygusu kalır. Her şey başka türlü olabilirdi sanki. Bütün bu oyunlar bu kadar kötü oynanmayabilirdi.
Edebiyat
"Unutmadım aramızdaki beceriksiz dili. Dünya yordu bizi. Benim de söyleyemediklerim var. Hiç söyleyemeyeceğim onları belki de. Uzun bir yolu geliyoruz seninle, yolu geldikçe anlıyorum ki, biz, bu dünya üzerinde yürüyemiyoruz bile. "
"Mutlu olmak için her şeyi vardı, ama onun asıl sevdiği şey mutsuz olmaktı. Aşkı ve ışığı çekiyordu, ama onu heyecanlandıran karanlık ve acıydı."