Naturalness☄

Naturalness☄
@Seyyah4
>Yaşı yok yeniden başlamanın. Vakit ne çok geç ne de erken.. ♾
"Kendini senin ne olduğunu ve ne yaptığını anlayan insanlarla çevrelersen, başarı sularında yüzmenin çok daha kolay olduğunu göreceksin!"
Sayfa 147
İlişkiler
Reklam
"Mutlu olmak, iyi ki varım, iyi ki yaşıyorum ve iyi ki bu güzellikleri görebiliyorum diyebilmek için öncelikle dünyaya insan olarak gelmek gerekiyor. Sonra da mutlu olmaya karar vermek.."
Sayfa 6
Edebiyat
"Çok empati kuruyorsunuz Başkomserim" dedi samimi bir tavırla. "Ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır , ne de insanlar bu kadar inceliği..."
Edebiyat
"Herkes kendi talihinin mimarıdır."
Sayfa 7 - Kronik kitap
Edebiyat
"Unutma Lola! Hiçbir acı baki değildir, üflersin geçer, bazılarına biraz daha çok üflemen gerekir... Hepsi Bu..." Sabahattin Ali