Sezgin Çolak

Sezgin Çolak
@Sezgin5406
Başlangıç ondandır,dönüş onadir. Yolcu da biziz ,yolun sahibi de. Geçmiş de biziz gelecekte.
Reklam
- Ama omuzu düşük adamdan sende çekinmedin mi dedi gülerek. - ben başkasıyım - bende baskayim - doğru hep baskayiz.Ayak bastığımız heryer dünyanın merkezi oluyor.Hersey bizim çevremizde dönüyor...
Beni sev yada benden nefret et,ikiside benim yararıma. Seversen hep kalbinde nefret edersen hep aklında olurum... Louis aragon

Sezgin Çolak

, 2020 okuma hedefini ekledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
1/50 kitap - %2 tamamlandı
1 kitap okudu
50 kitap
224 sayfa
0 inceleme
4 alıntı