Sezgin Çolak

Sezgin Çolak
@Sezgin5406
Başlangıç ondandır,dönüş onadir. Yolcu da biziz ,yolun sahibi de. Geçmiş de biziz gelecekte.
Reklam
- Ama omuzu düşük adamdan sende çekinmedin mi dedi gülerek. - ben başkasıyım - bende baskayim - doğru hep baskayiz.Ayak bastığımız heryer dünyanın merkezi oluyor.Hersey bizim çevremizde dönüyor...
Beni sev yada benden nefret et,ikiside benim yararıma. Seversen hep kalbinde nefret edersen hep aklında olurum... Louis aragon