Emreeeeee

Emreeeeee
@Sherlock27
Özlü sözlere gerek yok düz insanım
Gaziantep
Gaziantep, 21 Nisan 2001
11 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
Ders çalışabilmek, nasıl bı duygu anlatsana
Emreeeeee
Kitap okumak daha iyi 😅
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Yoğun bakım’ ne soğuk ve kasvetli bir kelimedir
• ❝ — Yoğun bakımda yatan yakınınız varsa sizin için dünyanın en saçma mesaisi de başlamış demektir. Hastanız tıbba emanet olduğu için bir refakatçilik durumunuz yoktur. Yapabileceğiniz hiçbir şey olmadığı için yanında size yer yoktur. Kaybetme korkusundan aklınız çıktığı için uzağında durmaya cesaretiniz de yoktur. Böylece hastanenin belli bir köşesini mesken tutar ve içeriden gelebilecek en ufak bir haber için gece gündüz demeden beklemeye başlarsınız. ❞ •
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Emreeeeee
Annem 1 hafta yatmıştı 😕
"Anımsadığın hiçbir şey sağ kalmadı. En iyisi unutmak."
Alıntı
Emreeeeee
Unutabilsek keşke