Bir çok insan dışarıda yolda geçen birini dahi bu kitabı okuduğunu gördüğünde verdiği tepki 'aa bu dinsiz' şeklin de oluyor. Bence yanlış bir ön yargı, şahsen ben karşımda ki insanın neye inandığını, neyin ona göre doğru bana göre yanlış olduğunu merak ettiğim için bu kitaba başvurdum. İyi ki karşılaştım umarım bir çok insan da bu kitabı tanır diyebileceğim bir kitap. Çünkü insanın derinliklerine inen, bazı hisleri duyguları somut olarak yaşamamızı sağlayan, hayat hakkın'da düşünmeye yönlendirdiğini düşünüyorum.