“örtülmesi gereken çok fazla sessizlik var. Ve bazen de söylenecek hiçbir şey olmuyor gerçekten; kelimelerin, gülüşlerin ya da öfkelerin mekânını dolduracak hiçbir şey.”
“Yalnızlık büyük bir kelimedir derler; içimizde hissettiğimiz ve bizden dışarı çıkamayan şeylerin, başkaları onları duymak istemediğinde ya da onlara ulaştırmak için gösterdiğimiz tüm çabaya rağmen duyamadıklarında hep daha derinimize gömülen şeylerin tamamının gerçekliğini anlatır.”