Slvdmrr

Slvdmrr
@Slvrdmrci
Kalplerimiz, bilirsin,ışıklarla dolu..
Renksiz bir adamdı, tatsızdı, kokusuzdu ve biçimsizdi, ama yine de vardı ve uzayda bir boşluk doldurduğuna göre bir varlıktı, hem de canlı bir varlık. Nüfus sayımlarında sayıldığına göre bir insan, vergi ödediğine, askerlik yaptığına, ceza gördüğüne göre bir yurttaştı. Az da olsa
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biraz mutlu olunca biz
Nasıl mutlu oldum iki yaz, nasıl mutlu oldum kardeşler. salkımsöğüt bir, ben iki, bir üçüncü var mıydı bilmiyorum. üçüncü vardı elbet, bir yaban ördeğinin sevincini taşıran, bir sonbahar gibi köpüren, temmuza benzese de, öyle oldum ki anlatamam. sıcak yaz solgun bir coğrafya gibi belleğimde şapkalar, çiçekler, eski elbiseler geçmişi olan eski elbiseler denizden çıkan bir ışık unutulmuş bakımsız arka bahçeler, öyle oldum ki anlatamam. her mevsimde sonbaharı taşlayan bir çocuk nasıl olursa, öyle belki de bitip tükenmeyen bir fetih döneminde atlar nasıl kişnerse yani durgun bir suyun erguvandan aldığı renkle gidip geldim caddelerde Fatih nerdeydi, Samatya nerde nerden gidilirdi Üsküdar’a, düşünüp durdum günlerce
Şiir
Bir devrim sessizlikle başlar mesela
Umursamıyorum yılgınlığımı filan Çünkü sessizce yaşanmalı her şey
Doğru mu değil mi bilmiyorum kentler büyüyüp gidiyor ya aldırma başka bir yaşama tutturmalı diyorum köprü korkuluklarına ufak buluşmalara yaslanan yani tuzun amcası, sevincin öz kardeşi olan en küçük bir kuşun gözleriyle dünyaya baktığın zaman her şey benim kalbimdir.
Şiir
"İnsan bazen bir ovaya bakar ve susar. " Yahya Kemal Beyatlı