S.Şnr.❥⁠

S.Şnr.❥⁠
@Snysnnrr
Herkes hep mutlu olmak ister, mutsuzluğu yaşamadan. Oysa düşünsene, hiç gece olmasaydı güneşin tadını çıkarır mıydı insan?
Kocaeli/İzmit
İstanbul
28 okur puanı
Mayıs 2024 tarihinde katıldı
Geride bırak..
"Şimdi otobüs geIir biner gideriz, Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türIüsü güç..."
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acının bakışı..
Dünyanın acılarından uzak tutabilirsin kendini, bu sana kalmış olup doğana uyar, ama tam olarak bu uzak duruş, belki kaçınabileceğin yegane acıdır...
Edebiyat
İnsanlığını Kaybetmemiş İnsanlara Hitaben
Bir insan ya insan olmalı, insanlar için canını vermeli, ya da kalabalık etmemeli dünyamıza!
Edebiyat
Hayaller her zaman yarıda kalır...
Zaten hayalleri unutup yaşamı olduğu gibi kabullenmek daha iyi, daha kolay!
Edebiyat
İnsan hayatı...
Dibe vurduğunu sanıp bir dip daha olduğunu keşfedebiliyordu insan...
Edebiyat