Sarya

Kendini onaramayan, başkasını yıkmaya yönelmemelidir.
Kendi sorunlarını çözemeyen bir kişinin, kusurlarının acısını başkasına çektirmeye hakkı yoktur.
Sayfa 95 - İletişim Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
Sarya
Çok doğru
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1K’dan enstantaneler… Şaka değil gerçek :)
1.Gelen soru:”Yazdığınız kitapları okudunuz mu?” Verdiğim cevap:”Hayır, ben bu kitapları gözlerimi kapatarak ve aklımdan da hiçbir şey geçirmeyerek bilgisayarın tuşlarına rastgele basarak yazdım.” Gelen cevap:”O nasıl oluyor? Bu çok saçma.” Verdiğim cevap:”Evet, ama sorunuz kadar değil.” 2. Gelen soru:”Nerelisiniz?” Verdiğim cevap:”Uşaklıyım.” Gelen cevap:” Aaa ne güzel, ben de Karadeniz bölgesindenim.” Verdiğim cevap:”Siz öğretmenliği Pandemi’de mi okumuştunuz?” Gelen cevap:”Neden sordunuz?” Verdiğim cevap:”Coğrafya bilginiz göz yaşartıcı da.” 3.Gelen soru:”Daha önce hiç evlendiniz mi?” Verdiğim cevap:”Hayır, hiç evlilik yapmadım.” Gelen cevap:”Çocuğunuz var mı?” Verdiğim cevap:”Bir tane saksıya diktim, filizlenirse olacak İnşaAllah.” 4.Gelen soru:”Kadınlar camiye gidebilir mi?” Verdiğim cevap:”Hep evde mi duruyorsunuz?” Gelen cevap:”Hayır bir kafede çalışıyorum ve genelde dışarıdayım.” Verdiğim cevap:”Sorunuza bakınca ben de sizi hiç dışarı çıkmayan çarşaflı mü’mine bir kadın sanmıştım. Madem hep dışardasınız arada 10 dk camiye de uğrayabilirsiniz, kimse bir şey demez korkmayın.” 5. Gelen soru:”Siz yazarmışsınız, ben de yazıyorum. Yazdıklarımdan atsam yorumlar mısınız?” Verdiğim cevap: (Okuduktan sonra) “Günlüğünüzü herkese okutmayın bence.” Gelen cevap: “Onlar günlük değil ki.” Verdiğim cevap:”Biliyorum değil, ama en azından öyle sayayım istedim.” Gelen cevap:”Bir kere ben içimden geçenleri yazıyorum.” Verdiğim cevap:”Sanki biz yoldan geçenleri yazıyoruz.” . . . Daha var da bu kadarı kâfi :)
1000Kitap
Sarya
Cevaplar harika olmuş
Kendi dünyama ait koleksiyonlarım.
Çocukken büyüklere benzemeye çalışırken, çocukluktan çıktıktan sonra çocuklara benzemek istemem ne kadar garip bir şey. Lev Tolstoy Yaşım kaç olursa olsun, büyümenin getirdiği o ciddiyeti bu küçük dünyanın kapısında bırakmayı seviyorum. ^^
1000Kitap
Sarya
Bu konuda. Tek olmadımı. Bilmek güzelll