Öğretmen hanım

Öğretmen hanım
@Suhedanm
Çocukken ne iyiydi? Büyümek bu muydu? Şimdi karanlıklar içindeydim sanki…
Alıntı
Öğretmen hanım
Var gücümle Işığı açmaya çalışıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Oyun nerede bitiyor, hayat nerede başlıyor hiç anlamıyorum…!”
Sayfa 90·Kitabı okudu
Öğretmen hanım
Uzaktan hayatımı izliyorum