Eveet, serinin son kitabi ve yolun sonuuu.
Icindeki bilgilerden tut hikayenin akisi, diger okudugum yorumlara kanaran ben asiri begendim, asla sıkıcı gelmedi. Özellikle onceki kitaplara göre daha fazla bilgi var gibi hissettim, bilmiyorum belkide hikaye akisi degistigi icin daha fazla bilimsel bilgilere odaklanmista olabilirim, ama diger yorumlara katilmadigim kesin. Kesinlikle 3. Kitabıda mukemmeldi.
Sonu nasi bitti derseniz, demeyin ben bile hala sok icindeyim. Ve baska bir sey daha eklemek istiyorum, spoiler olabilir sanirim, yani ona gore okuyun. Ya kitaptaki hikaye akışı, o tesla ile galen arasindaki o masumsu aşk ve devinin bu kitapta olmamasi benim cok uzulmeme sebep oldu, nasi aciklarim bilmiyorum ama butun karakterlere o kadar isindimki, kitabin ana konusu olan bilimsel bilgilere pek kafa bile yoramadim bazen. Teslanin galeni ara sira dusunmesiyle bende 1. Ve 2. Kitaptaki galeni ve nasi kendini feda ettigini dusundum ve tekrar tekrar uzuldum tesla ile. Ve aslinda galenin kendini feda etmesi hic bir seyi degistirmemis olmasi ve tesla icin hayatinin bitmesi ile ben gercekten uzulmekten cok kahroldum diyebilirim. Iyi okumalar.