5. Kurban maeve karrigan serisinin ilk kitabi olaarak bence iyi bir giris olmus. Kitabi hizla okudum, cok fazla polisiye okumadigim icin uzmanca konuşmak istemem ama kitabi beğendim ve helede katili yakalarken olan o 50 sayfalik bolumu buyuk bir heycanla okudum. Son bolumde olan mektum pek canimi sıkmadı, yazar butun her seyi ongorup cevap vermis gibi bir mektup yazdis, ama daha kisa olabilirmiydi derseniz evet bence olabilirdi. Onun disinda kitap guzeldi. Polisiye ye yeni baslayanlar okuyabilir diye dusunuyorum