Ne diyeyim, şahaneydi. Bir cinayet ile ugrasiyorken arka plandaki olan 2. bir cinayet ile şaşırıp kaldı benim saf beynim. Kitap resmen akıp gitti, gerek maeve ve rob un tatli tartismalari, derwent in erkeklik taslamalari ve basmufettis godley in hayatina giris yapmamiz, ve daha fazlasi. Ozellikle asil suclularimiz. Cok sinsiler ve cidden yuregim agzima geldi, gerildimmi? Tabiki gerildim. Kitapta cinayeti birak baska daha ne olaylar oldu. Tabiki dedektif kizimiz maeve onceki kitaptada yaptigi gibi ustune gelen butun ırkçı baskilara ragmen yeniden neredeyse bütün cinayeti çözdü. Ne diyebilirimki cidden enfes bir kitapti. Onceki kitap da mukemmeldi ama bu ayri bi güzeldi. Okurken hem güldüm hem gerildim hemde maeve le beraber katilin kimin oldugunu bulmaya calistim. Okicaklari suan bile kiskaniyorum, iyi okumalar!!
"O nedenle kanser hücresinin, içinde yaşadığı canlıyı öldürerek dolaylı bir şekilde kendi yaşamıni sonlandırmasinin bir türlü anlamıyordu. Kim bilir, belki de kanser denen şey, sonsuz yaşama ulaşmış bir hücrenin canı sıkıntısı nedeniyle intihar etmek istediği biyolojik bir yöntemdi."