Mario

Mario
@Super_Psychologist
Kafamızdaki karmaşayı kendimiz yaratırız.Insan kendi kendinin zalimidir.Ister isek tutsak tutar ister isek serbest bırakırız.Hayatimiz düşüncelerimizin birer yansımasıdır.
Psikolog
Psikoloji yüksek lisans
Izmir
Izmir
10 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı

Mario

, bir kitap okudu
10/10
·288 syf.·
Beğendi
·
2019 75. kitabı
Ahmet Ümit
7.6/10 · 9,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bizi en çok üzen kişisel felaketler,içimizden atamayacak kadar güçsüz olduklarımız,kabul etmek istemesek de bizim içinde rol almış olduklarimizdir,sorunun kökenine inmeyi reddederiz..."
Edebiyat
"Bütün kötü kalpliler su içerler Tufandan da onlar nasiplenirler..."
Edebiyat
"Kafamızdaki karmaşayı kendimiz yaratırız.Disardan gelmez..."
Felsefe