RÜM

RÜM
@Sussakyabiraz
Kim kimin derinliğini görebilir, hem hangi gözle?
Âşık ve divanenin laflarını hoş gör. Kalpleri iman nuruyla aydınlanmamış olanları da mazur gör. Kendi karanlıklarında gerçeği göremiyorlardır çünkü...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Divanenin küstahlığı pervaneye benzer, yanar, yakılır.
Tanrı hayatınızın mutluluğunu sevgi ile öldürdü!
Bir milleti, ekmeksizlik değil gayesizlik öldürür.
Elbiseni yeniyken şerefini gençken koru