İnsanların birbirlerini kolayca ve çabucak yargıladığı, kimsenin kimseye ayıracak vakti olmadığı, gözlerin sadece bayram etmek için baktığı, dünyanın bir 'körler ülkesi'ne dönüştüğü, acının ve sevginin pazarlandığı zamanlarda yaşadığını fark etmek, hangi yaşta olursa olsun, yaşlanmaya başlamaktır.
Herkesten kaçıp saklanmak ister gibi bir halim var. Fakat nereye baksanız mutlaka görürsünüz...Görünmemeye uğraşıyor gibi yaparak görünmek, hiçbir şey istemeksizin istemek...