Bana göre psikoterapi yardımı almak bile zayıflık göstergesi değil, aksine bir özgüven ifadesidir. Burada kişinin kendini bağımlılıklardan arındırma ve kendi gücünü bulma arzusu devreye girer.
Koptuklarında acı veren bağlar hakikidir, et haline gelmiştir. İnsan acı çektiği durumda gerçekten mevcuttur, orada -bilerek ya da bilmeyerek- sevmiştir de.