Gördüğümde ellerinden alıyorum öğrencilerimin. Kütüphaneye götürüp kitap veriyorum bunları okuyun diye. Veli toplantılarında bahsediyorum çocuklarınıza bu kitapları almayın. "Nasıl olsa okuyor" diye düşünmeyin diye uyarıyorum ama her gün bir yerlerden çıkıyor bu acayip kitaplar. Evet emek var ama bu kitapları belki çerez olarak okuyabilirsiniz diye uyarıyorum. Bıktım artık!