Sonuyla şaşırtan seçili kitaplardan ama ben çok şaşırmadım çünkü Stefan Zweig her zaman iyi bir yazardır ve benim için hep öyle olmaya devam edecek. Stefan ZweigAy Işığı Sokağı
Konusu bakımından güzel ancak anlatımda sadelik arardım. Gerçi Franz Kafka'nın anlatımı bu şekilde sanırım ben bu tarz anlatımlardan pek hoşlanmıyorum. Franz KafkaAteşçi