Konusu bakımından güzel ancak anlatımda sadelik arardım. Gerçi Franz Kafka'nın anlatımı bu şekilde sanırım ben bu tarz anlatımlardan pek hoşlanmıyorum. Franz KafkaAteşçi
Bu kitabı bu kadar duyguları net bir şekilde anlatabilen tek kişi vardır o da Stefan Zweig dir. Acı... Kararsızlık.... Mecburiyet...... Stefan ZweigMecburiyetOkudukça ayşe
Herkesin bir gün bu kitapla karşılaşması gerek. Özelliklede bir kadının içindekileri söylemeye çekinen ve bekleyen bir kadının okuması gerekir bence. Stefan Zweig #k:6159okudukça Okudukça ayşe