"Ben siyah ve beyazdım. İyiydim ve kötüydüm. Bir gülümseme ve bir gözyaşıydım. Kişiliğimin yerine oturmadığının farkındaydım. Ya göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi görün nasihatını hiçbir zaman yerine getirememiştim. Umursamazın teki gibi görünürdüm ama en ufak ayrıntıyı bile karşıma oturtup saatlerce o ayrıntıyla tartışırdım."
Ankara'ya usul usul kurşun yağıyordu..
Ve belli bir saatten sonra sokağa çıkmamayı öneriyordu haber bültenleri.
Oysa hiç kurşun yaram olmadı benim
Ve hiç bir mahkeme tutanağında geçmedi adım
Çatışmaların ortasında sevimli bir çocuk yüzüydüm sadece
Sana şiirler biriktiriyordum fen bilgisi defterimde, ama sen yoktun