V

V
@Thebinali
Azerbaycan, 3 Ağustos
68 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
"Neden insan ölürken yere devrilirdi?Sadece yerçekimi olamazdı insanı dizlerinin üzerine düşüren.Bu birde hayat yenilgisiydi."
1000k
Reklam
"Yüreğimin tam ortasında büyük bir yorgunluk var.Asla olamadığım kişi beni üzüyor,ondan bana kalan anılardan neye olduğunu anlayamadığım bir özlem kabarıyor.Umutlara ve kesin inançlara çarpıp düştüm,benimle birlikte bütün batan güneşler de düştü."
1000k
"Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum.Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum."
1000k
"Bugün oturdum ölümü düşündüm, Yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken.."
1000k
"İnsan olarak aşktan başka övünecek neyimiz kaldı?"
1000k