Simge

Simge
@Thimbletack
var olmanın sonuna kadar koşmalı ağaçla tanrının buluşma yerine varmalı.
...bulunduğum yerden memnunum evet şimdi, tam iken, çok seyrek hâllerde olduğum gibi aran­dığım yerde iken kıyamet kopsa; keşke, keşke, keşke, böyle güzel bir günde. Ama şimdi seyrelecek, her şey seyrelecek, sonra da bitecek, anı bile hatırlamayabilirim, hâlbuki vardı, vardı da geçti.
Sayfa 16
Edebiyat
Reklam
Bir şeyin aslını aramanın yüzde doksanı bulamamaktır. Bulmak da bu yüzde onu kimseye anlatamamaktır.
Sayfa 10
Edebiyat
Son
ben bir şahinim rüyamda gördüm ölmeye de yatkın değilim özür dilerim doğamızda var fakat doğamız yok bu yüzden her gece yatmadan sandalyeleri birleştiriyorum ölüme sığabilmek için
Sayfa 58
Şiir
korkuyla tutkunun kavgasında müebbet yemişken sandıklardan döküldü bir bir aflar ve fırlatıldı sevgiler sessizliğin fırtınasında sıklaştı saflar
Sayfa 55
Şiir