...bulunduğum yerden memnunum
evet şimdi, tam iken, çok seyrek hâllerde olduğum gibi arandığım yerde iken kıyamet kopsa; keşke, keşke, keşke, böyle güzel bir günde.
Ama şimdi seyrelecek, her şey seyrelecek, sonra da bitecek, anı bile hatırlamayabilirim, hâlbuki vardı, vardı da geçti.
ben bir şahinim rüyamda gördüm
ölmeye de yatkın değilim özür dilerim
doğamızda var fakat doğamız yok
bu yüzden her gece yatmadan
sandalyeleri birleştiriyorum ölüme sığabilmek için