Fatih Toptaş

Fatih Toptaş
@ToptasFatih
"Kitap okuyordu üstadım, bu yüzden beni üzmez sandım." dedim hüzünle... "Yanılmıyorsun Kitap okuyanlar üzmez lakin, okuduğundan anlamak istemeyen üzer. Okumak Azizim insanı incitmeyen tek şeydir." dedi...
Reklam
İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Zaten bu büyük âlemde kendimizi ayrı ayrı düşünecek olsak mutlak değerimiz sanki nedir... Eğer birimizin bir kıymeti varsa, o da diğerinin ona verdiği değerdir... aşk muhakkak derin bir dostlukla başlar.
Reklam