📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aynı ırmakta iki kez yıkanamayız.
İkinci kez girdiğimizde bu ırmak büsbütün başka bir ırmaktır artık.
Bu arada akıp giden sular onu başka bir ırmak yapmışlardır."
Yüzünde baharın tazeliği saklı hâlâ.
Anlatıyorsun düşlerini, usulca ve derinden.
Ağlıyorum sessizce,
Kelimeler düğüm, yutkunamıyorum.
Sarılıyorum sıcacık yüreğine,
Saçlarına dokunuyorum, geceyi
avuçlarımda hisseder gibi.
Sessizce izliyorum kayıp giden
geçmişini,
Gözlerinde bir zamanlar yaşanmış bir ömür.
Baktıkça yüzüne,
Kendimi değil, seni büyütüyorum içimde.
Belki de zaman değil,
Ben yaşatıyorum seni her nefeste.
Birisi kabuk tutmuş yaralarımız okşamaya başladığında, cırt diye açılıveriyor ve kanamaya başlıyor yeniden oluk oluk. Birine teslim olduğumuzda ve içimizi döktüğümüz de bedenimiz ve ruhumuz kan içinde kalıyor. O yüzden değil mi içinizi tutmalarımız, birine teslim olmaktan korkmalarımız, ortalıkta gergin ve tedirgin dolanmalarımız? "Anlatsam mı,
anlatmasam mı ? "kararsızlığımız." Bu sevgi beni acıtır mı ?" kuşkularımız.