Henüz var olmayan biri her şeye karşı kayıtsızdır, dolayısıyla ölen kişi de öyle. İkisi de bir hiçtir, ikisinin de bilinci yoktur, ilki önce önceden hayatını hissedemezse ikincisi de ona hiç sahip olmamış gibi bir şey anımsama yetisine sahip değildir. İkiside aynı düzlemdedir, ne vardırlar ne bilirler, bunu kabul etmek zor olsa da. Bir kez bu dünyadan göçüp gittikten sonra olup bitenler neden umurumda olsun. Sadece şu an inandığım ve öngördüğüm şeyin bir önemi var. Eğer yakınlarında olursan çocuklarıma bunun iyi geleceğine inanıyorum.