Müstehaktır diyerek insaftan vazgeçilmez
Zorda kalınsa bile hayduttan dost seçilmez
Bulutlardan yağacak rahmet gecikse dahi
Vebal akan çeşmeden tek damla su içilmez
Kitabı okuduktan sonra bazı noktalar da bakış açınızın değişmesi sizi şaşırtmasın. Klasikler arasına girmiş güzel bir kitap. Kibirin, öfkenin bir anlam ifade etmediğini gördüm. İyilik iyidir..