📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Küçükken şiir çok okurdum hatta yazmışlığım bile vardı çok severdim.
Ama sonra romanlara daldım ve şiir hiç okumadım. Ama şimdi okumak nasip oldu o kadar iyi geldi ki şiir okumak...
Çok sevdim yalan yok bazı şiirdeki dizeleri beğenmedim çok saçmaydı Ama geneli güzeldi. Göğe bakma durağı şiirini kaç yıl önce masumlar apartmanı dizisinde edebiyat öğretmeni Naci bu şiiri okumuştu hiç unutmam çok hoşuma gitmişti. Siz okudunuzmu sevdiniz mi ve bu arada bana şiir kitapları önerirseniz çok sevinirim buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim...