Duygu Yeldan

Duygu Yeldan
@VanGoghunkesikkulagi
Ben Dostoyevski'yi savundum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çürümüşlüğümüzden doğan bu zayıf pırıltılar, hiç olmazsa, karanlıklarımızın ortasında bir ışıktır.
Edebiyat
İstanbul'da elimi kaldırdım Biraz içkiliydim, biraz sevdalı, biraz da minareli Geleni geçeni durdurdum Bakın dedim, bakın gökyüzü nasıl eskimemiş
Kimse kendi derinine inmeye çalışmaz. Bense kendi içimde debelenip duruyorum.
Edebiyat