Manganın konusu çok güzeldi aslında. İnsanlığımı yitirirken kitabını daha önce birazcık okuyarak buna başladım. Konuyla alakasız bir şekilde başrol her saniye başka kadınlarla birlikte oluyor. Sayfayı çeviriyorum bir anda o sahne çıkınca şok oluyorum. En azından olay örgüsüyle bağlantılı olsaydı. Ve kitabın herhangi bir yerinde +18 diye de belirtmiyor. İnsanlığımı Yitirirken - Cilt 1
Geçmiş zamanlardaki savaşlarla ilgili taktik veren bir kitap. Günümüze uygulanamaz fakat o döneme göre gayet iyi yazılmış. Bir daha okur muyum ? Hayır. Savaş Sanatı