Kız bunu düşündü. "Bunu yapamazlar," dedi sonunda. "Yapamayacakları tek şey bu. Neyi isterlerse söyletebilirler insana herhangi bir şey ama buna inandıramazlar insanı. İçine hükmedemezler insanın."
"Hayır," dedi biraz daha umutlu bir şekilde. "Hayır, bu oldukça doğru. İçine hükmedemezler. Hiçbir sonuç elde edemesen de, eğer insan olarak kalmayı hissedebiliyorsan, onları yenmişsin demektir."