Tolstoyda kitap yazdı, Adolf Hitler de. Sorun yazıda değil, kimin ne amaçla yazdığında. Tanrı bile kendini yazıyla anlatıyor, iyi ama yazının icadından önce tanrı yokmuydu?
Yaptığı hatadan pişman olan insanı affetme!
Pişmanlık bir daha hata yapmaya gebedir !
Yaptığı hatadan utanan insan affet !
Utanç Kendine yakıştıramamaktır!
Bir daha aynı hatayı yaparsa,
Aynaya bakamamaktır !
Çünkü insan utandığı zaman,
Aynadaki suretine cevap veremez !